⏰Oferta se termină august 4⏰ 20-50% REDUCERE + Transport gratuit

Politica de Livrare

Vă mulțumim că ați vizitat și ați făcut cumpărături pe primdog.ro. Următoarele sunt termenii și condițiile care constituie Politica noastră de Livrare.

Timp de procesare

Toate comenzile sunt procesate în termen de 2-3 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt expediate sau livrate în weekend-uri sau sărbători legale.

Dacă avem un volum mare de comenzi, livrările pot fi întârziate cu câteva zile. Vă rugăm să permiteți zile suplimentare pentru transport. Dacă va exista o întârziere semnificativă în expedierea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin e-mail sau telefon.

Politica de livrare

PrimDog oferă livrare gratuită pentru toate comenzile clienților. Folosim mai multe puncte de distribuție în SUA, Marea Britanie, Europa și RPC pentru a garanta cel mai scurt timp de livrare. Timpul estimat de livrare este de 3-10 zile.

Expediem comenzile din cel mai apropiat depozit. Dacă un produs nu este disponibil în depozitele noastre din SUA, Marea Britanie sau UE, va fi expediat din depozitul nostru din China, ceea ce poate prelungi timpul de livrare.

Vă rugăm să rețineți că timpul de livrare poate fi întârziat în zilele roșii și sărbătorile legale, din cauza presiunii mari asupra companiilor de curierat.

Confirmarea expedierii & Urmărirea comenzii

Veți primi un e-mail de Confirmare a expedierii odată ce comanda a fost expediată, care va conține numărul(e) de urmărire. Numărul de urmărire va fi activ în termen de 48 de ore. Puteți de asemenea să verificați unde se află coletul dumneavoastră pe pagina Urmărește Comanda Ta

Vamă, taxe și impozite

primdog.ro nu este responsabil pentru niciun fel de taxe vamale sau impozite aplicate comenzii dumneavoastră. Toate taxele impuse în timpul sau după expediere sunt responsabilitatea clientului (tarife, taxe, etc.).

Daune

Dacă ați primit comanda cu produse deteriorate sau defecte, vă rugăm să ne contactați în cel mult 5 zile de la primirea coletului. Includeți o fotografie în care daunele sau defectele sunt clar vizibile. Descrieți daunele și trimiteți descrierea și fotografia/fotografiile la info@primdog.ro. Vom analiza cazul și vă vom trimite un înlocuitor pentru produsul deteriorat sau vom emite o rambursare. Vă rugăm să păstrați toate materialele de ambalare și produsele deteriorate înainte de a depune o reclamație.

Colet pierdut

Vă atragem atenția că un colet pierdut este o situație extrem de rară în compania noastră. Am avut doar câteva cazuri de comenzi pierdute pe toți anii de funcționare cu succes ai magazinului nostru.

O comandă întârziată cu 60 de zile este considerată pierdută. Toate „Comenzile pierdute” sunt integral rambursabile. Vă rugăm să consultați Politica noastră de Returnare și Rambursare pentru instrucțiuni suplimentare despre cum să raportați acest caz și să primiți rambursarea.

Politica de Returnare

Politica noastră de Returnare și Rambursare oferă informații detaliate despre opțiuni și proceduri pentru returnarea comenzii dumneavoastră.

Orice produs cu o reducere de 15%
Reducerea expiră în:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0