Nu ai niciun produs în coș.
Întrebări frecvente
Î: Unde pot pune întrebări despre produse și servicii?
R: Ne puteți lăsa un mesaj vocal sunând la +40-376-300-623 sau trimite un email la info@primdog.ro. Răspundem tuturor solicitărilor clienților în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.
Î: Ce metode de plată acceptați?
R: Acceptăm plăți prin PayPal, Visa, MasterCard și American Express.
Î: Cum pot efectua o plată?
R: Alegeți produsele pe care doriți să le cumpărați și adăugați-le în coșul de cumpărături. Verificați conținutul coșului înainte de a trece la pasul următor. Completați câmpurile necesare cu informațiile care ne vor permite să vă livrăm comanda. Alegeți metoda de plată, introduceți detaliile de plată și confirmați achiziția. Veți primi un email automat care confirmă comanda și conține informațiile esențiale despre aceasta. Vă rugăm să păstrați acest email pentru referințe viitoare până când primiți coletul.
Î: De ce îmi este refuzată plata?
R: Dacă plata este refuzată în mod repetat, vă rugăm să verificați dacă ați introdus corect detaliile de plată așa cum sunt scrise pe card. Dacă problema persistă, contactați banca emitentă a cardului pentru a afla motivul refuzului.
Î: Cât durează procesarea comenzii?
R: Comanda dvs. va fi procesată și expediată în termen de 2-3 zile lucrătoare.
Î: Cum pot modifica o comandă plasată?
R: Vă rugăm să ne contactați cât mai curând observați o eroare în comanda plasată. Modificarea numelui destinatarului sau a altor parametri ai unei comenzi care nu a fost încă expediată este gratuită. În caz contrar, se poate percepe o taxă.
Î: Când voi primi comanda?
R: Comenzile sunt la fel de unice ca și prietenii noștri cu patru picioare. Procesarea diferă în funcție de comandă, iar timpul de livrare depinde în mare măsură de locația dvs. Puteți afla mai multe pe pagina noastră Politica de livrare.
Î: Pot anula comanda?
R: Da, puteți anula comanda în termen de 24 de ore de la plasare.
Î: Cum pot urmări comanda?
R: Introduceți numărul comenzii și adresa de email pe pagina noastră Urmărește comanda pentru a afla statusul actual al coletului.
Î: Ce metode de livrare oferiți?
R: Oferim livrare gratuită la nivel mondial pentru toate comenzile prin serviciul poștal obișnuit. Mai multe detalii despre metodele de livrare găsiți aici.
Î: De unde expediați?
R: Centrele noastre de procesare sunt situate în SUA și RPC.
Î: Ce fac dacă produsele din colet sunt deteriorate?
R: Vă încurajăm să raportați produsele deteriorate sau defecte în termen de maximum 5 zile de la primirea coletului. Includeți o fotografie care să arate clar daunele sau defectele. Descrieți daunele și trimiteți descrierea împreună cu fotografia(e) la info@primdog.ro. Vom analiza cazul și vă vom retrimite comanda sau vă vom rambursa contravaloarea acesteia. Nu este necesar să returnați produsele deteriorate.
Î: Coletul meu este pierdut. Ce trebuie să fac?
R: În primul rând, trebuie să vă asigurați că coletul este într-adevăr pierdut. Comanda este considerată pierdută dacă:
- Au trecut mai mult de 60 de zile de la confirmarea expedierii;
- Coletul conținea doar o parte din produsele comandate;
- Statusul comenzii este „neîndeplinit”;
- Statusul comenzii este „livrat”, dar nu ați primit coletul.
În oricare dintre aceste cazuri, contactați serviciul nostru de asistență clienți cu numărul comenzii, data și o descriere a situației. Vă rugăm să rețineți că toate comenzile pierdute sunt rambursabile integral.
Comanda nu este considerată pierdută în următoarele situații:
- A fost livrată la o adresă greșită; coletul va fi returnat către PrimDog și retrimis către dvs. (costurile de expediere vor fi suportate de partea responsabilă de eroare).
- Comanda este în vamă; va trebui să plătiți taxele vamale pentru a primi coletul. Nu putem accelera procesul de vamă sau facilita plata acestor taxe.
Î: Ce fac dacă comanda mi-a fost furată?
R: Dacă aveți motive să suspectați că pachetul a fost furat (de exemplu, statusul comenzii este „Livrat”, dar nu ați primit coletul), trebuie să așteptați 5 zile. În acest interval, statusul poate fi actualizat sau coletul livrat greșit poate fi returnat expeditorului.
Dacă acest lucru nu se întâmplă, trebuie să depuneți o plângere la poliție în termen de 5 zile de la actualizarea statusului. Trimiteți-ne o copie a plângerii și numărul de înregistrare pentru a putea analiza cazul. Falsificarea raportărilor va avea consecințe legale.
Prin accesarea, cumpărarea sau utilizarea oricărei părți a site-ului primdog.ro, sunteți de acord cu toate informațiile prezentate pe această pagină de Întrebări frecvente, precum și cu politicile noastre.