Nu ai niciun produs în coș.
Politica de Returnare & Rambursare
Anularea comenzii
Oferim anularea imediată a comenzilor până la un termen limită de 24 de ore după achiziție – așadar, dacă vă răzgândiți în acest interval de timp – vă rugăm să trimiteți un email la info@primdog.ro menționând numărul comenzii, iar noi vom anula comanda și vă vom rambursa integral cât de curând primim solicitarea dumneavoastră. După 24 de ore, anulările nu mai sunt posibile deoarece comanda va fi deja expediată către centrul nostru de procesare.
Returnări
Dacă nu sunteți complet mulțumit de achiziția dumneavoastră, aveți dreptul să returnați produsul/produsele în termen de 30 de zile de la livrare. Puteți deschide pachetul și verifica conținutul. Totuși, acceptăm doar returnarea produselor complet neutilizate în stare nouă, inclusiv toate ambalajele originale. Vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite produsele înapoi. primdog.ro nu este responsabil pentru returnările trimise fără aprobare. Pentru a continua cu o solicitare de returnare, vă rugăm să trimiteți un email la info@primdog.ro cu numărul comenzii și produsele pe care doriți să le returnați.
Toate returnările trebuie să includă factura originală sau o notă care să menționeze numele complet, emailul folosit la comandă și ID-ul comenzii.
Dacă constatăm că produsul nu a fost returnat în condiții complet originale, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea produsului sau valoarea daunelor va fi dedusă din suma rambursată.
Returnările trebuie trimise la următoarea adresă:
Wolbromska 18/1b, Wroclaw 53-148 Polonia
NU trimiteți achiziția înapoi producătorului.
Vă rugăm să rețineți că veți fi responsabil pentru costurile de expediere a returnării. Costul transportului nu este rambursabil.
Toate returnările trebuie trimise printr-o metodă cu urmărire. Pentru siguranța dumneavoastră, asigurați-vă că ne furnizați numărul de urmărire al expedierii returnate și păstrați dovada trimiterii. primdog.ro nu este responsabil pentru pachetele returnate pierdute fără număr de urmărire.
Odată ce primim produsul/produsele, suma totală aferentă articolelor returnate va fi rambursată pe forma inițială de plată. Vă rugăm să acordați până la 14 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară pe extrasul dumneavoastră. Rambursarea nu va fi emisă până când bunurile nu vor fi primite și inspectate de către noi.
Produse deteriorate/defecte
La primirea comenzii, trebuie să verificați toate produsele pentru a vă asigura că sunt în stare bună. Dacă un produs primit pare a fi deteriorat sau defect, vă rugăm să ne trimiteți un email în termen de 5 zile de la primirea comenzii. Includeți o fotografie sau un videoclip în care daunele sau defectele sunt clar vizibile. Descrieți pe scurt defectul și trimiteți descrierea împreună cu fotografia/fotografiile și numărul comenzii la info@primdog.ro.
Vom analiza cazul și vom organiza înlocuirea sau rambursarea. Reclamația nu este valabilă dacă nu găsim niciun defect la produs sau dacă daunele au fost cauzate de client, cum ar fi uzura normală sau erori de manipulare.
Garanție
Garanția se aplică doar în cazuri rare când există un defect de fabricație. Nu acoperă uzura generală, daunele cauzate de accidente, utilizare necorespunzătoare sau neglijență.
Schimburi
Din păcate, momentan nu oferim opțiunea de schimb de produse. Înlocuim produsul/produsele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să schimbați ceva pentru o altă culoare sau mărime, tratăm acest lucru ca o returnare. Dacă ceva nu a mers bine, vă rugăm să trimiteți un email la info@primdog.ro pentru asistență suplimentară.